جستجوی آلبوم‌ تصاویر توسط Kalooga
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
جستجوی آلبوم‌ تصاویر توسط Kalooga
  • بازدید : (380)

سایت‌هایی نظیر فلیکر و گوگل پیکاسا، گزینه‌های مناسبی برای پیدا کردن انواع تصاویر مورد نظر شما می‌باشند، با این وجود اینگونه سایت‌ها هنگامی که بخواهید دسته‌ای از تصاویر در موضوعات مشخصی را پیدا کنید شاید چندان مفید واقع نشوند. در این مواقع سایت Kalooga به کمک شما می‌آید.

این سایت از میان ۴۸۲,۸۳۰,۵۰۸ تصویر که در قالب ۲۵,۴۱۲,۱۳۲ آلبوم می‌باشد،‌ نتیجه مورد نظر شما را به صورت آلبومی و مجزا در وب‌سایت‌های گوناگون پیدا کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. هنگامی که درباره موضوعی مشخصی جستجو می نمایید، Kalooga برای شما ۴ عکس بند‌انگشتی از هر آلبوم می آورد و شما می‌توانید مشخصات آن آلبوم‌ها را ببینید.این مشخصات شامل آدرس آلبوم و همچنین تعداد تصاویر موجود در آن آلبوم می‌باشد. با کلیک بر روی هر کدام از آن ۴ تصویر شما به صفحه اصلی آن آلبوم وارد خواهید شد و سپس می‌توانید به راحتی از تصاویر آن استفاده نمائید.

علاوه بر تمامی این امکانات، شما می‌توانید آدرس تصاویر و آلبوم‌های خود را در وب‌سایت ها و وبلاگ‌های مختلف به این سایت داده تا پس از تائید در پایگاه اطلاعاتی قرار داده شود تا دیگران نیز بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از مزایای Kalooga، امکان رای دادن به نتایج جستجو در رده های مختلف می‌باشد. همچنین می‌توانید با زدن دکمه Report از خراب بودن لینک آن آلبوم نیز مسئولین سایت را باخبر سازید.

 

kalooga

 


 

لینک در ادامه.....
 


 

بطور کل، استفاده از این سایت علاوه بر سهولت دسترسی به تصاویر،‌سرعت شما را در یافتن تصاویر مرتبط با موضوع مورد نظر بالاتر می‌برد.

ورود به سایت Kalooga



افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: